موزیک( الهه از علی بحرینی)
موزیک( الهه از علی بحرینی)

اینم یه آهنگ  تقدیم به خودم  و الهه خانمای گلم

 

دختر خوشحال شکلک رقص

 

خودم کلی خندیدم



نظرات شما عزیزان:

محمدحسین
ساعت23:07---8 اسفند 1392
خخخ آره یه آهنگ دیگشو گوش داده بودم اینم باحاله

mahdi
ساعت15:38---8 اسفند 1392
کدوم موزیک واس من ک چیزی نیومد!!!

♥ آینــــاز& صـــادق ♥
ساعت14:06---7 اسفند 1392
سلام الهه خانوم
دارم میرقصم خخخخ عجب اهنگی گذاشتیاااا
راستی قالبه وبت خیلی قشنگه
ببخشید دیر اومدن
وای این اهنگه خیلی رقصیه
در اتاقو بستم دارم میرقصم


r00yaj00n
ساعت17:34---6 اسفند 1392
سلام خانمی خوبی واسه بلیط یه کاری می کنم حالا خواستیم خودمونو اویزون یکی کنیم نشد هیچکس هم تعارف نکردخخخخخخخخخخخخخخخخ
ای جوووووونم


رها
ساعت10:13---6 اسفند 1392
سلام عزیزم
واسه عید نو نوار کردی؟
قالبت مبارک


یغما
ساعت14:43---5 اسفند 1392
قالبشو...

r00yaj00n
ساعت9:31---5 اسفند 1392
حیف که من نمیتونم گوش بدم
چرا نمیتونی خواهری
با موزیلا برو نشد یا کروم برو



ثنــای دوست داشتنی
ساعت23:19---4 اسفند 1392
وااااااااااااااای الهه جون خیلی حیف شد، آخه اسپیکر کامپیوترم قطعه و من نمی تونم این آهنگتو بشنوم
سلام خانمی
حیفه این آهنگ رو از دست بدی الهه جون
یه پیشنهاد: دانلودش کن بریز توی گوشیت گوش بده

آهنگ الهه از علی بحرینی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: با حال، همه چی، عاشقانه، ،
نویسنده : مامان شایان